Ocenění a stížnosti
Úvod / O poradně / Ocenění a stížnosti
„Zpětná vazba je pro nás důležitá, na jejím základě můžeme zkvalitňovat naše služby. Děkujeme Vám.“
Přes formulář na konci této stránky nám můžete zaslat svoje podněty, přání, ocenění nebo stížnosti.
Pracovnice Internetové poradny R-R podporují a vítají zpětnou vazbu od klientek/klientů internetové poradny. Zpětná vazba může mít podobu nápadů, podnětů, připomínek, stížností, ocenění, pochval, přání a jiných vyjádření ne/spokojenosti se službou.
Stížnost je zásadní vyjádření nespokojenosti s kvalitou, formou nebo průběhem poskytované služby. Ve stížnosti můžete uvést, s čím jste nespokojená/ný, co se Vám nelíbilo, apod.
Ocenění je vyjádření spokojenosti s kvalitou, formou nebo průběhem poskytované služby. Můžete nám sdělit, s čím jste byl/la spokojený/ná, co bylo přínosné, co se Vám líbilo, co Vám pomohlo, apod.
Připomínka je drobné upozornění k poskytovaným službám, které nemusí souviset pouze s kvalitou poskytované služby. Může se jednat například o postřehy k obsahu internetových stránek Internetové poradny R-R, apod.
Podnět může směřovat k vylepšení služby, vítáme všechny podněty o tom, co bychom mohli dělat jinak a lépe.
Vaše podněty, ocenění, připomínky a stížnosti můžete také poslat na email brno@rozkosbezrizika.cz
Podrobná pravidla pro podávání stížností, ocenění, podnětů a připomínek a další možnosti pro jejich podávání naleznete zde.